sabinahedlund

Alla inlägg den 7 december 2012

Av sabina hedlund - 7 december 2012 07:31

I morse vaknade jag jättetidigt av att mina romemates snoozade och skulle upp och jobba. Jag själv som hade fått sovmorgon kunde inte somna om och satte istället på wi-fi på mobilen och tittade på julkalendern. Gud vad bra den är! och vilka underbara minnen den ger!


Idag blev en kort och skön dag. Vi började halv tio och slutade halv tre. Jag var ovanligt seg för att vara på en fredag, men det var nog julkalenderns fel. Jag saknar julstämmningen här och ryser till varje gång de öppnar ugnen till de nygräddade pepparkakorma i bageriet. Det är det närmaste jul jag kommer komma i år.


Nu ska jag göra iordning en tårta och tjejerna ska fixa tacos. Ikväll blir en mysig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards