sabinahedlund

Alla inlägg under augusti 2011

Av sabina hedlund - 10 augusti 2011 19:24

Jag tror vi har slagit rekord i minst antal besökare på GG det här året. 5 ofrivilliga gäster var där på morgonen för att bli intervjuade av tidningen. Varav 3 av dem tog en fika (Right time right place liksom). Men det räknades inte eftersom det redan var planerat. Vi har haft en stammgäst som kom på både förmiddagen och eftermiddagen. En stammgäst som gjorde kaos med blommorna och ett äldre par som verkade tycka om våfflor med hjortronsylt.


Jag var redan förberedd på att dagen skulle se ut så här. Därför tog jag med mig datorn, lindade in mig själv i 100 filtar och försökte komma på vitsen med the sims.


Av sabina hedlund - 10 augusti 2011 07:47

Jag har nog aldrig återupplevt så många sommarminnen som i år, trots att jag har jobbat typ...hela tiden. Idag börjar mina föräldrar jobbet och jag känner bara hur ångesten flödar. Vad hände liksom?


Senast jag övernattade i sommarstugan var när jag var 10 år(?) och fortfarande ung.

 

Lillebrors konfirmation fick mig blicka tillbaka på min. För tre år sedan. Känslan och saknaden.

 

2006 gick o-ringen i Mohed. Jag var 13 vårar, och även fast jag inte kommer ihåg så mycket från den tiden fick jag återuppleva en hel del i år då campingen låg belagt på samma ställe. Jag var inte med på hela, men det var tamejfan de bästa 2 dagar av o-ringen. Någonsin.

 

 

Av sabina hedlund - 8 augusti 2011 21:51

Min kära kusin Stephanie från Luxemburg har kommit hit på besök, och stannar i ytterligare 2 veckor. Riktigt, riktigt trevligt!


 


Annars då...


Sista jobbveckan nu. Nästa vecka börjar skolan och jag måste faktiskt erkänna att jag saknar den lite (okej det där lät bara konstigt, stryk det sista). Nej men det ska bli kul att träffa alla igen, OCH TAGGA INFÖR SISTA ÅRET!! GAAH. Det enda negativa är att vi börjar med praktiken direkt efter skolstarten. För min del betyder det tidig uppstigning vid 4 på morgonen i 10 veckor framöver. yeeeey.


Nej fyfan. Jag måste verkligen njuta av det som är kvar av sommaren.

Av sabina hedlund - 5 augusti 2011 20:44

  


Jag har varit duktig och inte överstigit det dagliga kalorintaget på hela veckan. Tills nu då. Kände att jag kunde få unna mig en B&J när jag nu jobbar så hårt. 1000 kalorier extra. Heja mig.

Av sabina hedlund - 2 augusti 2011 20:01

                                                   

Ovido - Quiz & Flashcards