sabinahedlund

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av sabina hedlund - 22 augusti 2011 19:54

...Själv är jag tönten som sjunger om Jack Sparrow.

Av sabina hedlund - 22 augusti 2011 19:26

Känner att jag har genomgått dagen med posetiv energi trots de långa, jobbiga lektionerna och huvudvärk. Fick hem terminens två första läxor som jag, hör och häpna, redan har gjort klart. Normalt brukar jag sitta och råplugga dagen innan, ibland lektionen innan och ibland inte alls. Det varierar. Nu har jag märkt att strategin jag använde idag var väldigt effektiv då jag inte behöver tänka på det mera. Dessutom fick jag tid över att spendera med Stephanie som åker tillbaka till Luxemburg inatt. Ledsen tjej.


Imorgon börjar jag på Bivur och fortsätter med det i 10 veckor framöver. Dags för de tidiga uppstigningarna igen. Skönt att det är ljust på morgonen i alla fall, så att man åtminstone vaknar, för i vintras var det inte lätt. But who am I to talk. Vi går mot mörkare tider.

Ovido - Quiz & Flashcards