sabinahedlund

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av sabina hedlund - 16 juni 2013 18:29

Idag fick jag två oväntade/oplanerade besök på GG. Ett par av mina underbara vänner som jag håller mycket varmt om mitt arma hjärta. Hanna som var den första skulle bara ta sig en promenad runt Karlbergsskogen men det slutade med att vi stod och pratade i åtminstone en timme efter mycket skrik och kramar. Vi som inte har träffat varandra sen jag åkte till Australien. Nu har vi planerat att ta en promenad i veckan när jag har slutat jobba!


Den andra personen var Niclas som jag bara såg springa förbi först, men sedan kom han tillbaka igen och hälsade på. Vi pratade bland annat om O-ringen som vi ska åka på om några veckor. Hur kul det ska bli och hur mycket vi ska tagga! Boden liksom. Fett pepp! Dessutom blev jag övertalad om att springa Midsommarloppet på torsdag så nu är jag anmäld till det också! WOOP WOOP.


Annars har det varit värsta stormen idag och vi har kanske haft 20 gäster totalt. Tur att tiden gick så fort!

Ovido - Quiz & Flashcards