sabinahedlund

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av sabina hedlund - 9 juni 2013 19:42

Nu är det väl meningen att jag ska skriva ett långt och invecklat inlägg om vad som har hänt de senaste dagarna för att på något sätt gottgöra min inaktivitet här på bloggen. Men det orkar jag inte.


Imorse när jag öppnade dörren för att gå ut med Sorro såg jag en blixt och hörde muller tätt inpå. Jag vände och gick raskt tillbaka in igen medan Sorro stretade emot. Han var klart beslutsam om att han skulle ut och gå vilket förvånade mig då han i vanliga fall är rädd för sin egna spegelbild. Jag riskerade livet och gick ut med honom ändå. Otacksamma hund.


Igår var jag ledig och då åkte jag och Erika till Marieberg för att shoppa lite sommarkläder inför vår resa till Grekland i höst. Oj, ännu en liten detalj som jag har glömt att nämna. Vi har nämligen bokat en resa till Kos i Grekland för 2 veckors semester/sol/bad/chilla vilket jag vet kommer vara välbehövligt efter en hel sommar på Gammelgården. Sedan kan man fråga sig vem som orkar skjussa oss till Arlanda då planet går 05.30 på morgonen....Mamma? Vi tar det som det kommer.


Imorgon är jag ledig igen vilket blir den enda gången på två veckor. Hard work work.

Ovido - Quiz & Flashcards