sabinahedlund

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av sabina hedlund - 24 maj 2013 16:50

De senaste dagarna har jag haft ont i halsen. Först trodde jag att det var resultatet av alla skratt, skrik, sånger och påståenden som jag och Erika utsöndrade på våran mini-chill-helg för snart en vecka sedan. Men eftersom vi inte var mer knäppa än vanligt, och jag har inte fått ont i halsen förut, så tog jag för givet att det var ett annat slags virus. Vi avverkade vårat andra Harry Potter marathon och spelade en massa Mariokart. Dagen då mitt nintendo 64 går sönder kommer hela min värld gå under! Bästa spelet genom tiderna <3


Imorgon kväll ska jag följa med Erika hem efter jobbet för ännu en Ultimat Chillhelg där vi ska avverka x antal Halo-spel! Måste passa på innan jag börjar jobba då jag förmodligen kommer vara ledig när Erika jobbar och jobba när Erika är ledig, så det blir svårt att finna plats till någon ChiLLhElg på hela sommaren. So depressed.


Idag har jag bakat. Två recept som jag har kommit på helt själv nu när jag tänker efter. Eller ja, jag hade två orginalrecept från början men på grund av brist på ingredienser fick jag ändra och hitta på min egna version av tingen.


Tiramisutårta och tropisk tårta med mango och passionsfruktcurd.

           

Ovido - Quiz & Flashcards