sabinahedlund

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av sabina hedlund - 7 maj 2013 23:00

Smider planer med bästa vän, #ackvardphoto #ackvardpeople

 



Av sabina hedlund - 7 maj 2013 21:18

Jag har haft ett projekt här hemma där jag håller på att måla om utemöblerna från grå och sönderslitna till vita! Att vi aldrig har tänkt på det förut, för resultatet blir enastående!


Efter att jag hade målat på det första lagret med färg gav jag mig ut på cykeln för ett träningspass i den underbara vårsolen. Den första milen hade jag bara motvind trots att träden och gräset stod blixtstilla vilket var väldigt irriterade. Det kändes som dem stod och hånade mig när jag cyklade förbi med min tralla av damformat och som tillverkades utan växlar med den högsta växeln redan inbyggd. Tack liksom. Om det inte vore för det underbara vädret skulle jag ha vänt om.


Halvvägs på rundan såg jag en sådan där slingrig och påkörd sak som försökte ta sig fram med sina organ släpandes efter sig. Jag var i Australien i ett halvår. Landet där världens mest giftiga ormar finns, flera hundra olika arter dessutom och jag såg inte en enda. Så kommer jag hem till Sverige och jag har sett 4 ormar inom loppet av två veckor. Det är ju bara twistat.


På vägen såg jag även en undulat. Jag vet inte om det var inbillning eller verklighet. Men det var en sådan där grön/röd sak som flaxade mellan träden. Finns det sådana i Sverige? I don't know you tell me.

Av sabina hedlund - 7 maj 2013 12:52

Jag har ju redan berättat historien om den här upplevelsen så ni får nöja er med bilder och en liten film från de 4 dagar som vi var borta.

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards