sabinahedlund

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av sabina hedlund - 18 maj 2013 16:40

Jag överförde precis lite bilder från mammas systemkamera och fick syn på bilderna när jag landade på arlanda efter ett halvår i Australien. Vi kan nog alla hålla med om att jag var ganska lycklig den dagen.

     


Igår färdigställde jag dessutom tårtan som jag hade på beställning. Den blev i ett delfin/havs/skepps tema som jag hade en chokladbotten till och fyllde med chokladganache, vaniljmousse och kolakräm samt täckte med sockerpasta. Jag och personen i fråga blev jättenöjd över den. Jag älskar när allt blir som man har tänkt sig.


     


Idag var jag och brottades med människorna i Bivurparken för att få några fotografier på de vackra balkandidaterna. Det kändes som jag var tillbaka i Sydney igen av den galna folkmängden att döma så vistelsen varade inte så länge. Jag träffade åtminstone personerna som jag kom dit för att se.

               

Ovido - Quiz & Flashcards