sabinahedlund

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av sabina hedlund - 17 juni 2012 18:58

Gårdagens regniga och kusligt lugna pass på GG betades av med x antal omgångar vänd tia, våfflor, lite skitsnack och ett uppskattat besök av skogens mest sötaste och underbaraste små varelser. Vi på GG måste nog ha de tamaste och fetaste ekorrarna i hela stan, garanterat. Sen kan man ju diskutera om det är särskilt bra att locka dit en massa ohyra som sprider rabies och som gör kaoz med gårdsplanen, men vem kan motstå dessa söta ting?


   


Vädret klarnade upp fram mot kvällen och jag åkte till Arboga för att hämta upp Erika för en vidare tur till kolsva där vi hade klassträff. Jag hade en riktigt trevlig kväll tillsammans med min underbara före detta klass och god mat.

Hemvägen var dock lite obehaglig då det både regnade jätte mycket och åskade. Åkte nästan i 30km/h för att inte skapa vattenplaning och köra på några oskyldiga djur. Men jag kom hem, jag lever och det gick bra.


Ovido - Quiz & Flashcards