sabinahedlund

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av sabina hedlund - 20 februari 2012 22:17

Jag önskar jag kunde säga att det här vore en chillvecka, men då skulle jag ljuga. Det är fult att ljuga.


På onsdag eller fredag ska jag ha en muntlig redovisning om mitt älsklingsland Australien som jag i och för sig ser fram emot men som jag, efter en hel helgs arbete, inte har färdigställt än.


På torsdag ska vi ha ett sjuhelvetes stort prov på ansvarsfull alkoholhantering i 3 (?) timmar. Och låt mig tillägga att jag verkligen hatar ämnet och skulle ha hoppat av kursen när jag väl hade chansen.


På fredag har vi prov i religion. Praise the lord. Jag får vara tacksam för att vi har en sån awesome lärare (måste säga att han är den bästa av alla på skolan) som fyller upp lektionerna med filmer, eget arbete, frågesporter och regelbundna pauser så vi inte jobbar ihjäl oss.


Det är bara den här veckan kvar innan lovet. Efter det kommer vi ha sex veckors uppehåll från skolan. Jag och Erika ska temporärt flytta upp till husvagnen i Mora och praktisera i fyra veckor framöver. Ska bli så jävla skönt att komma ifrån den här staden för en gångs skull. Sedan är det påsklov, vilket kommer vara det sista skollovet evaaah. Känns lite sorgligt sådär. Eller?


Det är inte långt kvar nu.

Ovido - Quiz & Flashcards