sabinahedlund

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av sabina hedlund - 3 februari 2012 21:49

Varmt bad, jordgubbar, iskall cider, ansiktsmask, levande ljus och piano till bakgrundsmusik gjorde min kväll. Nu ska jag mysa ner mig bland kuddar och täcken med min onepiece och B&J och titta på den där grymma filmen jag nämnde förut.

 

Av sabina hedlund - 3 februari 2012 18:34

Går knappt att beskriva hur trött jag var på dagens sista lektion, engelska. Spenderade större delen med att vara deprimerad och fascinerades över mina kluvna hårtoppar som jag sedan satt och drog isär. Det slutade med att det låg en myrstack av avskalade hårstrån på bänken. Nu ser jag fram emot en skön och avslappnande helg med absolut ingenting att tänka på. Jag funderar starkt på att ha ett film-marathon av något slag. Typ tönt Harry Potter.


På tal om film. I går tittade jag på ännu en Australiensk film (Ja, jag är besatt) som var sjukt AWESOME och helt klart värd att se. Tomorrow when the war began, heter den.

Ovido - Quiz & Flashcards