sabinahedlund

Alla inlägg den 26 september 2011

Av sabina hedlund - 26 september 2011 16:52

Internet har krånglat hela helgen och jag har nästan avlidit. Nejdå, men det var lite tråkigt då jag var själv hemma´och inte hade något socialt umgänge.


Idag har jag varit ledig från skolan pga studiedag och har därför spenderat dagen med att göra tårtor till några beställningar som jag har fått. Gud. Det känns som det fortfarande är söndag och imorgon är det praktik igen. Igen.


Jag blir bara så himla trött på skolan som lägger praktik 10 veckor i rad, för att sedan återgå till skolan och ha typ 1 (?) lektion per dag i fyra veckor och sen tillbaka till lika lång praktik igen. Planering? Jag kommer ihåg de lediga fredagarna och måndagarna vi fick i 1:an. Så ovärt när man måste kämpa arslet av sig i 3:an! Det går inte och fördela ut praktikdagarna jämnt över alla tre år liksom?!

 

Ledsen tjej....

Ovido - Quiz & Flashcards