sabinahedlund

Alla inlägg den 1 september 2011

Av sabina hedlund - 1 september 2011 22:27

Har fått hem en beställning från Strössel och annat. Choklad och´några smakessenser. Chokladen vet jag inte varför jag köpte då jag har överskott av det nu. Men blev överlycklig när jag fick min absoluta, mest efterlängtade likör, Amaretto, som smakessens, då jag inte får köpa riktig sprit.

Jag fattar inte vad det är för idiotlag som säger att man får dricka alkohol när man är 18 men inte köpa förrän man är 20? What's up with that liksom?!

     

Nu ska jag sätta på Pirates of the caribbean 4 och mysa! Imorgon har jag sovmorgon!!

Av sabina hedlund - 1 september 2011 21:15

Det är en sån här dag som man önskar att man ägde en rakapparat och kunde kapa av hela kalufsen. Orkar fan inte längre. Det är rakt, slickat, flott och lägger sig jävligt fel. Alltid samma gamla visa när man kommer hem från praktiken, även när det är nytvättat. BLÄ alltså.


Blir så sjukt irriterad på mig själv då jag framstår som världens jävla bimbo när jag är på Bivur. Jag typ, bara förstör hela tiden. Tar den svåra vägen framför den enkla, och agerar alltid på sämsta möjliga sätt. Känns som att jag inte gör någonting rätt längre! Speciellt när jag är inne i bageriet. Idag gjorde jag en jävligt klumpig grej som jag inte ens tänker berätta för att det är så dumt. Men jag fick, efter det, den nedlåtande kommentaren: Ja, nu har du sabbat den!

Smög in till konditoriet samtidig som jag försökte svälja gråten. Kunde dock inte dölja att ögonen började tåras då jag är så jävla känslig. Stod därför och tvättade händerna extra länge nog för gråten att försvinna. Soffan, som stod och gjorde tårtor, tror jag märkte min sorg då hon frågade hur det gick och la till att alla gör fel ibland. Det piggade upp mig lite. Vi båda jobbade övertid för att färdigställa en doptårta. Suveränt teamwork då vi båda kom på bra ideer för att uppnå det ultimata resultatet. Och den blev jättefin! Lämnade Bivur med glädje efter det.

Ovido - Quiz & Flashcards