sabinahedlund

Alla inlägg den 6 november 2011

Av sabina hedlund - 6 november 2011 19:09

Imorgon går planet till Holland. Jag har packat hela dagen, och känner mig rädd, nervös och oförskämt övertaggad. Jag kommer, tillsammans med Erika och Julia förhoppningsvis vara med om den roligaste och mest utmanande upplevelsen i mitt liv. Känns lite mäktigt sådär.


Jag känner mig nervös och rädd utav det faktum att jag, tillsammans med någon okänd människa från andra sidan östersjön kommer att tävla och kommunicera på engelska för att försöka uppnå något slags av Afternoon Tea Party. Jag känner mig övertaggad för att vi ska tävla i 6 timmar och göra 6 olika bakverk, på saker som jag inte har tränat så mycket på. Sanningen är att jag inte riktigt har bestämt mig vad jag ska göra än då allt jag gjort hittills bara blivit fail, så jag tar det när jag kommer ner dit, och kan diskutera det med min nya, utländska BFF.


Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden, anledningen är just för allt det här med Holland. Jag har bara inte orkat. Men jag lovar att jag ska komma hem med en fet, jävla bildbomb och med en text som kommer få bibeln att framstå som lättläst. Vänta ni bara.


     



Ovido - Quiz & Flashcards