sabinahedlund

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av sabina hedlund - 17 augusti 2010 21:22

Jag måste erkänna att jag inte alls vill börja skolan igen. Blotta tanken om att jag måste återgå till lektioner, läxor, prov och vad mer skolan inkluderar gör mig bara så sjukt trött! Det ända jag ser fram emot egentligen är att få träffa vissa personer. That's it!


Nej, jag vill börja jobba, skaffa ett liv, och vill inte ha några dumma betyg för att bevittna det. Egentligen är det rätt idiotiskt, att visa sina egenskaper genom betyg istället för sina verkliga talanger. 60% av allt mitt skolarbete är helt irrelevant, och jag kommer inte ha någon nytta av det i framtiden, tro mig.


Jag ska ta min farbror Thomas råd, köpa en marmorplatta, bygga om ett rum i källaren till en chokladfabrik och göra egna praliner, bara till att börja med.

Det är lagligt, så why not?


Imorgon ska jag vila ut riktigt ordentligt på min sista sommarlovsdag, innan skiten börjar igen.

Av sabina hedlund - 17 augusti 2010 16:40

Av sabina hedlund - 17 augusti 2010 15:08

Vi hjälpte min 8:åriga lilla kusin att fixa facebook när han var här och nu är han helt besatt av det. Faktum är att han skriver exakt som han pratar och man fattar liksom ingenting.


  

  

  

  

  

  

  


Fattar ni dilemmat?

Ovido - Quiz & Flashcards