sabinahedlund

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av sabina hedlund - 5 augusti 2010 23:13

Det är alltid de två sista veckorna på sommarlovet som är värst. De är inte ens roliga att genomgå då man efter varje dag kommer ett steg närmare skolstarten.

Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte.


Jag har i sommar upptäckt att jag inte vill jobba på restaurang. Aldrig i livet. Jag vill bli konditor. Jag ska bli konditor. Därför tänkte jag fråga om dom har någon special treatment för mig som hellre vill baka än laga mat. Annars kanske jag överväger att byta skola. Förmodligen blir det inte så, men då ska jag åtminstone söka upp några konditor/chokladkurser som jag kan ta. Jajamensan!


Av sabina hedlund - 5 augusti 2010 20:49

Tidigt imorgon bitti åker dom. Så sjukt tråkigt! Sitter och överväger om jag ska skippa en skolvecka nån gång och åka ner dit istället. Biljett, mat och boende är redan fixat. Det är bara rädslan för flygplan och höjder som hindrar mig. Fan.


Man har ju trots allt ett par underbara kusiner!

      

  


Ovido - Quiz & Flashcards