sabinahedlund

Alla inlägg under april 2010

Av sabina hedlund - 15 april 2010 22:55

Av sabina hedlund - 15 april 2010 17:17

Matteprovet gick bra, om ni ville veta. Några poäng från VG, men det skiter jag i. Jag blev i alla fall Godkänd. Något träningspass på rullskidorna blev det då inte, för mycket moln på himlen och något sönderslitna hörlurar gjorde att jag hejdade mig. Det är näst intill omöjligt att träna själv utan musik. Speciellt på rullskidor. Timmars långa träningspass med stavar som slår, trist tystnad, flås och fågelkvitter. Inte speciellt kul!


Istället för träning stannade jag hemma och gjorde några fina och rosa mini-cupcakes.


Adorable!

  

Av sabina hedlund - 15 april 2010 08:45

Det bästa med torsdagar är sovmorgonen till 10 och datorkunskap-matlagning-matte-kontaktlärartid som står på schemat därnäst. Like it! Idag har jag dock ett matteprov som jag måste klara av. Statistik, borde inte vara så svårt om man har pluggat.

Vilket jag har!


Jag hoppas att solskenet håller i sig hela dagen så att jag kan få ta ett härligt träningpass på rullskidor sen. Och ett långt sådant.


Nu, frulle!

Av sabina hedlund - 14 april 2010 19:10

...På grund av plugg!


Kommer tillbaka då lärarna inser tortyren de utövar.


Aldrig, alltså.


Av sabina hedlund - 10 april 2010 22:11

Det första jag tänkte i morse när jag vaknade var att dagen endast skulle bestå utav plugg. Detta brast dock så fort jag ställde mig i köket för att baka. Någon måste seriöst visa mig hur man gör chokladmousse. Efter dryga 4 försök har jag både förlorat förtroende för mig själv och pengar. Jag funderar på att byta yrke, kanske ska bli lärare istället.


Det vore något.






Av sabina hedlund - 8 april 2010 11:34

        

Av sabina hedlund - 8 april 2010 00:15

   


Som alla kanske märker är jag inte rädd för att prova på nya frisyrer. Tvärt om! Jag och många i min omgivning finner det mycket nöjsamt då det verkligen finns personer där ute som vågar kapa kalufsen. Starkt gjort!


Den här gången ångrar jag dock mitt "nej"  till en enkel "toppning" och kapningen av hela skiten. För första gången i hårhistorien känner jag skam, och oj så mycket skam.


MEN det växer väl ut igen, tids nog. Tills dess tänker jag leka emo och gå runt svartklädd med luva.


Nu tänker jag sova.

Ovido - Quiz & Flashcards