sabinahedlund

Alla inlägg den 18 april 2010

Av sabina hedlund - 18 april 2010 16:45

Vilken helg!

Det börjar med gårdagens orienteringstävling där jag hade bestämt mig för att inte gå ut så hårt eller ha några speciella förväntningar på mitt lopp. Jag springer (eller ja, joggar) ut på banan och känner redan vid de första kontrollerna att det går riktigt bra. Jag bommar lite allmänt mycket men springer in på andra plats. Det var riktigt roligt (trots att det bara var 4 som sprang i min klass. men ändå!). Jag är mycket nöjd över att ha klarat av en D20-bana på min första orienteringstävling i år och dessutom kommit på en bra placering. En underbar känsla!

    


På kvällen kom martina till köping för att sova över inför dagens orienteringsstaffet som inte alls gick sådär jättebra. Det var 3:dje kontrollen som strulade den här gången. Efter att ha bommat i 15 minuter på den hade jag inte krafterna kvar att kämpa längre. Det var riktigt långa och dryga sträckor och jag var trött. Inte kul!

      


Nu sitter jag hemma med en massa tråkiga böcker/läxor framför mig som måste läsas/göras. Jag vill inte.


God natt.


Ovido - Quiz & Flashcards