sabinahedlund

Alla inlägg under april 2010

Av sabina hedlund - 4 april 2010 14:12

Nu är den min!

  

Jag gjorde en jättebra deal med mamma och övertygade henne om att jag kunde få köpa hennes bärbara dator(som ändast är 3 månader gammal). Jag ansåg att den var så begagnad att jag endast skulle betala 3000:- för den. Efter mycket snack så beslutade päronen att sälja denna 5000:- dator till mig för ändast 2000:-. Vilket kap!


Jag är överlycklig!

Av sabina hedlund - 3 april 2010 11:30

Så här långt har dagen bjussat på 1 påskägg inkusive godis, pengar och en nit-lott. Inte dåligt!

Snart bär det iväg till mormor och morfar där det kommer att ätas påskmat(påskägg?) för fulla muggar! Det gillar vi!

Tills dess kommer jag att sitta bänkad framför datorn och se på storebror som gör säsongsdebut i orientering (karlskrona). Hoppas på det bästa!


Ha en gla' påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards