sabinahedlund

Alla inlägg under november 2009

Av sabina hedlund - 8 november 2009 12:22

  • skriva hotell uppsats
  • skriva bokrecension
  • städa rummet...igen-.-'
  • kalas hos mormor och morfar (tjocka dagen del 3)
  • baka ngt till far på farsdag?
  • sova!!

Av sabina hedlund - 7 november 2009 16:37

Har precis varit hos farmor med släkten på kalas. Riktigt mysigt och riktigt kul att få träffa min nya kussin Jonathan för första gången. Han är ju helt adorable!

Tyvärr kom inte kameran med, men jag får ta en massa kort nästa helg då det är dop.


Kvällen fortsätter med plugg och bak!

Av sabina hedlund - 6 november 2009 20:35

Dagens meny


Förrätt: Gubbröra


Varmrätt: Rotmos och fläsklägg(till gästerna)

Friterade klyftpotatis och kött (till oss)


Efterrätt: tiramisu, creme caramel, ananaspaj, snoddas, småkakor.


Vi tycker om att vara lite onyttiga av oss (som det kanske märks)

Dessertbuffén gillades starkt idag!


Nog skrivet.

Nu väntar bubbelbadet!

Av sabina hedlund - 5 november 2009 19:46

Hur kul är det att cyckla hem i snöstorm och motvind på en skala?!

Jag har frusit ända sen jag kom hem från skolan, och ändå har jag 3 tjocktröjjor på mig. Men jag ska snart hoppa ner i jacuzzin och få ett varmt, mysigt bubbelbad.

Då blir det nog bättre...


här har ni världens bästa låt!




:(

Av sabina hedlund - 5 november 2009 16:00

headern fuckade sig och försvann.

kommer igen snart.


hoppas jag.

Av sabina hedlund - 4 november 2009 19:41

Provet idag gick bra. Hoppas jag iaf. Skrev en uppsats om skolan and shit like that. Inte kul. Men nu är det över. Nu är det bara att se fram emot nästa prov som är imorgon. Grönsaker baljväxter och lite sånt. Känns inte så jätte bra eftersom jag knappt har pluggat, men jag har ju hela kvällen på mig, eller hur (grey´s blir ett undantag). Än kan jag plugga mig fram till ett MVG (men som om det kommer hända)


Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen efter en hård styrketräning.

Ni kan ju lyssna på denna superbraiga låt, bara för att fördriva tiden lite.

Ha det brabättrebäst!



Av sabina hedlund - 3 november 2009 22:10

Imorgon ska jag ha prov.


I aulan.


I 3 timmar.



KUL.

Av sabina hedlund - 2 november 2009 18:00

(En irrelevant konversation mellan min bror och jag)


- Sabina, jag vet inte vad jag ska köpa för present till Niclas, det får bli 2 DVD filmer, skitsamma.


- Men vafan, 2 DVD filmer? Det var ju precis vad han köpte till dig när du fyllde år. Han kollar ju inte ens på DVD. Nej du får komma på något bättre. Improvisera.


- Som vadå? Nej, jag kan inte komma på något.

Du får 100 kr av mig och så kan du handla något fint.


- Men neeej! köp en t-shirt då. Det vill han ha.


- Va?


- En t-shirt. Du vet, något man har på sig för att se bra ut.


- Jaha. Och var får man tag i sån?


- Tjaaaaaa inte vet jag. H&M KANSKE!!


- Okej. Och vart ligger det?


- på andra sidan jordklotet! Skitsamma köp dina DVD filmer.

 Jag bryr mig inte längre!


...


Nu hoppas jag att Niclas Larsson inte är ett stort fan av min blogg och läser detta inlägg innan han fått sin present. Men om du gör det så har du iaf något att se fram emot!





Ovido - Quiz & Flashcards