sabinahedlund

Alla inlägg den 2 november 2009

Av sabina hedlund - 2 november 2009 18:00

(En irrelevant konversation mellan min bror och jag)


- Sabina, jag vet inte vad jag ska köpa för present till Niclas, det får bli 2 DVD filmer, skitsamma.


- Men vafan, 2 DVD filmer? Det var ju precis vad han köpte till dig när du fyllde år. Han kollar ju inte ens på DVD. Nej du får komma på något bättre. Improvisera.


- Som vadå? Nej, jag kan inte komma på något.

Du får 100 kr av mig och så kan du handla något fint.


- Men neeej! köp en t-shirt då. Det vill han ha.


- Va?


- En t-shirt. Du vet, något man har på sig för att se bra ut.


- Jaha. Och var får man tag i sån?


- Tjaaaaaa inte vet jag. H&M KANSKE!!


- Okej. Och vart ligger det?


- på andra sidan jordklotet! Skitsamma köp dina DVD filmer.

 Jag bryr mig inte längre!


...


Nu hoppas jag att Niclas Larsson inte är ett stort fan av min blogg och läser detta inlägg innan han fått sin present. Men om du gör det så har du iaf något att se fram emot!





Av sabina hedlund - 2 november 2009 16:06

Okej. Idag känner jag mig stolt för att jag ska träna för första gången på väldigt väldigt länge. Jag kände en viss pepp inför dagens träning, TILLS jag kolla in träningsdagboken på orienterare. Vet ni hur mycket jag har tränat i oktober?! 6 TIMMAR! Det är ju skandal. Okej, för alla er icke-tränade, som inte fattar hur lite det verkligen är, så kan jag väl jämföra med förra årets träning under oktober. 20 timmar.


Jag kan verkligen behöva en slap in the face just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards