sabinahedlund

Alla inlägg den 1 november 2009

Av sabina hedlund - 1 november 2009 18:45

Att Simon åkte upp till sandviken igen är kanske inte något att fira.

Men däremot att hans projektarbete följde med.

Det tänker jag tamejfan fira...


Kitchen here I come!

Av sabina hedlund - 1 november 2009 17:41

Jag har inte tränat på hela höstlovet. Seriöst. Oftast brukar jag få hyperångest om jag har ett långt träningsuppehåll. Men inte den här gången. Konstigt. Jag börjar nog bli för gammal för att bry mig.

Anyhow, tillbaka till skolan imorgon då...eller jag menar jobbet. Det blir sista gången i kallkök för mig, på fredag får jag byta till varmkök i 3 veckor, sen blir det metodmatlagning fram till julovet, vilket innebär att jag får ledigt på fredagarna. Yeeeeey:D


Förresten så har jag anmält mig till D18 lång nu. Det blir nog kul att springa på o-ringen. Och förhoppningsvis ska jag och martina få ett smakprov av tältningslivet. Om jag kan övertala denna envisa mor jag har.


ha en trevlig förstanovember.

Ovido - Quiz & Flashcards