sabinahedlund

Alla inlägg den 31 oktober 2009

?!

Av sabina hedlund - 31 oktober 2009 15:32

Är det halloween idag? Det kan vara bra att veta om jag ska ladda geväret för alla "bus eller godis" ungar.

Or else...



- Bus eller godis!

 

- Jag har inget jävla godis och även om jag hade det skulle jag inte ge bort det till er!

 

- Snyft*

 

- Och ni skulle bara våga göra något bus, ni vill inte veta vad som kommer hända då, och föresten, jag vet vart din brevlåda bor!

 

- Buhu* MAMMA!!:'(

 

- Mohaha suckers!


Ja, bara så ni vet så kommer vistelsen i det här huset vara värre än att möta djävulen himself. Så nej tack. Inga "bus eller godis" ungar här ikväll!

Just so you know;)


Hursomhelst. Snart kommer päronen hem från mora och då blir det slut på vilan. Jobbigt värst!

Nej jag orkar inte, jag ska nog tamejfan ta förtidspension så jag slipper allt jobb/skola/läxor/prov och vad mer världen har att erbjuda. Jag tänker bli nedfryst och vakna upp runt år 2187. Då kan jag skaffa robot-pooolers som gör arbetet åt mig.


vi tar en låt på det!



Ovido - Quiz & Flashcards