sabinahedlund

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av sabina hedlund - 29 oktober 2009 21:23

Jag glömde bort bloggen för ett tag där. Fy mig. Det ska inte hända igen. Promise.

Anyway. Tisdagshoppingen blev helt lyckad, hittade heltokej kläder. Och jeans. Shit vad skönt det var att bära normala jeans igen. Det var som att födas om på nytt. Underbart!

2 bilder var det här!

    

Snyggt? Ohjäh!


När jag ändå håller på att skriva "alla inlägg i ett" kan jag väl passa på att säga att min farbror var med i gomorron sverige idag. Dom satt och snacka om att vi svenskar äter mer godis nu än förr. Nähäe?! Och tydligen har min farbror gått från standup till författare och skrivit boken "godis åt folket". Jaha, det kan ju vara bra att veta.


Nej nu ska jag återgå till min tv och mitt ständiga sökande efter min efterlysta fjärkontroll. Seriöst jag kan inte hitta den! Den är borta!

Vart är den?!?!?!?!

Ovido - Quiz & Flashcards