sabinahedlund

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av sabina hedlund - 15 oktober 2009 16:33

  


det är vid sådana här tillfällen som livet är värt att leva.

Av sabina hedlund - 15 oktober 2009 10:04

Visserligen tycker jag att det är väldigt kallt att träna på morgonen i minusgrader. Men det är väl bra också, I guess. Speciellt när man har 4 lager tjocktröjor på sig, och ser ut som en sumobrottare. Thihi.


Jag har hört att det ska komma snö till köping imorgon. Javisst. Då är det bara att valla skidorna och dra ut och köra då. Det är väl dags att börja träna lite inför kortvasan, så man kan slå det personliga rekordet (OCH prinsessan madeleinens tid som var 4 minuter bättre än mig. Det är fan surt att bli slagen av en motionär! oj förlåt jag menade her highness)


Nej nu måste jag fixa iordning lite mat och sedan dra tillbaka till skolan igen för att ha matte prov:s


tingeling.

Ovido - Quiz & Flashcards