sabinahedlund

Alla inlägg den 16 september 2012

Av sabina hedlund - 16 september 2012 18:03

Idag vaknade jag upp på helt fel sida kan man säga. Alldeles för tidigt dessutom. Kände behov av ett järnrör och en bil att slå sönder varje gång någon öppnade munnen. Trött, irriterad och jävligt förbannad följde jag med pappa till firman för att fortsätta med med mitt meningslösa jobb. Jag vet fortfarande inte vad jag gör, men det bidrar säkert till ett 3:e världskrig och jordens undergång. Bara för att allting har en mening liksom...


På eftermiddagen följde jag med mamma till IKEA för lite inredningsshopping. Jag ångrar det enormt mycket nu då jag förlorade en massa värdefull arbetstid. Jag har gjort klart 7 kartonger. Sammanlagt är det 20 kartonger. 400 st i varje kartong som tar 3 timmar att göra. Det ger mig 39 timmars arbete kvar och JAG. ORKAR. INTE.  


Ska väl forsätta deppa med min mango. Forever a stone.

 

Ovido - Quiz & Flashcards