sabinahedlund

Alla inlägg den 7 september 2012

Av sabina hedlund - 7 september 2012 16:40

Jag får sådana skuldkänslor när jag inte har bloggat på ett tag. Det är inte så lätt när man inte har någonting att skriva om, men jag får väl göra ett försök.


Igår kom slutfakturan på min Australienresa och jag är 19.734 kr fattigare. Insåg inte förrän nu hur mycket pengar det verkligen är, men förhoppningsvis är det värt det! Deltagarlistan på alla som ska åka samtidigt som mig kom även med, så jag ska nog kontakta några och se om dem vill ta sällskap ut i vida världen. Många är nog lika nervösa och spända som jag är.


Ikväll ska jag och brorsan åka till skinnskatteberg och springa nattorientering. Jag har laddat batteriet till pannlampan i 12 timmar nu så förhoppningsvis ska jag ha ljus genom hela banan. Annars ses vi i ett bättre liv.

Ovido - Quiz & Flashcards