sabinahedlund

Alla inlägg den 13 september 2012

Av sabina hedlund - 13 september 2012 18:58

Ännu en gång har jag och Erika avverkat den ultimata "chillhelgen". Vi har spelat wii, bakat pizza, pratat om allt mellan himmel och jord till 04:00 på morgonen, kollat på Disneyfilmer (VHS), dansat och höjt våra röster till jättebra låtar och såklart gjort tårtor. Jag hade nämligen fått en tårtbeställning utav skolan tillägnat min gamla klasskompis Emil (som tog Brons i Paralympics i pingis), och Erika hjälpte gladeligen till. Vi båda kände hur den negativa auran började flöda när vi levererade tårtorna till skolan. Hatar stället! Men det var såklart kul att få träffa alla gamla klassisar igen!


Jag vet inte hur jag ska klara av hela 7 månader utan Erika. Gråter nästan över situationen. Blotta tanken att jag ska försöka hitta runt och leta efter jobb/boende i ett helt okänt land utan min sidekick skrämmer mig. Kan inte undgå det faktum att jag kommer sluta upp på en strand i fosterställning helt forever alone och bara längta hem...


      




Efter lunch blev det fika med Johanna, Martina och Niclas! Väldigt trevligt att återförena den gamla orienteringsligan!

   

Ovido - Quiz & Flashcards