sabinahedlund

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av sabina hedlund - 14 maj 2012 19:34

Det slog mig just hur mycket jag verkligen hatar den frasen. Det är inte långt kvar nu. För varje gång man verkligen njuter av livet och lever i nuet ska någon energisk person komma och förstöra det med just den frasen. Inte långt kvar till vad exakt?! Livet? Döden? Jobb? Julafton? Om någon fattar logiken bakom det hela och kan finna någonting positivt med dessa ord. Säg till mig då.


I övriga fall har jag tittat på det sista avsnittet av Desperate Housewife och gråtit en skvätt över situationen. Kan inte fatta att serien som jag har följt i 8 år nu har tagit slut. Sjukt sorgligt.


Imorgon gör jag tävlingspremiär i orientering i Arboga (Och så tillsätter jag ljudeffekten som aldrig blir uttjatad och som gör alla avslut på obetydliga meningar kompletta) WOOP WOOP.

Ovido - Quiz & Flashcards