sabinahedlund

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av sabina hedlund - 4 maj 2012 21:34

Igår var jag ute på en liten joggingrunda i det fina vädret. Tänkte ta vara på det så länge vädergudarna var på min sida. Trodde jag. Blev bemött av en kraftig motvind hela vägen utan att träden eller ens gräset rörde sig. Det var som om någon sprang före med en fångad-av-en-stormvind-fläkt och försökte förstöra för mig och mitt härliga träningspass. Jag tänkte; Jag ska inte stanna! samtidigt som en ännu kraftigare vind frustade, flåsade och flämtade mot mig. Jag kom hem och fick se den oönskade bonnbrännan som hade uppstått på mina ben. Det blir nog fint till studenten.


På tal om studenten. Jag har hittat jättesnygga skor som jag fastnade för första gången jag såg dem! Ett par riktiga skönheter måste jag säga. Och så kan vi ignorera det faktum att jag har svurit en ed om att aldrig bära högklackat igen och knappt kan gå i dem. Men det handlar bara om en dag. En väldigt speciell dag.

 

Imorgon blir det cruising med fina flickor. Jag tror att vädergudarna hatar mig så det kommer nog bli snöoväder. Ni kan tacka mig senare. Jag ska ta en tripp förbi bokhandeln först, och köpa Daniel Roos bok Desseter med stil. Har velat ha den ett tag nu.

 

Ovido - Quiz & Flashcards