sabinahedlund

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av sabina hedlund - 30 juli 2011 21:31

En gammal gäst kommer in med 4 galna ungar som ska ha glass.


- Så barn, nu får ni visa tanten glassarna så hon kan räkna ihop vad det blir.

 

Känner kärleken flöda...

Av sabina hedlund - 30 juli 2011 20:13

                                   


 


Årets o-ringen var hur mysigt som helst!! (även fast jag inte var med på hela). Tävlingarna gick åt skogen då jag märkte att konditionen inte var på topp och att jag inte kan orientera. Det var roligt dock. Väldigt roligt.


Planen var sedan att Martina och jag skulle göra debut på 6:e etappen (festen för de stora barnen). Men utan alkohol i kroppen insåg vi snabbt att det inte skulle bli lika roligt. Dessutom var vi tvugna att åka hem så fort som möjligt för att inte riskera att somna i bilen. OCH. Orka betala 180 spänn för typ 1 timmes fest utan gift i blodet liksom.


Istället for jag och några fina brudar in till Söderhamn och åt på en väldigt trevlig restaurang innan jag och Martina var tvugna att åka hem. Jag älskar att köra på natten. Det är hur mysigt som helst och dessutom slipper man all trafik!


Känslan att komma hem när hela staden sover och bara kunna lägga sig i en säng som är underbart skön med fötter och rygg som smärtar efter 2 nätter med hårt underlag och ingen sömn alls är obeskrivlig. Jag dog typ.

Ovido - Quiz & Flashcards