sabinahedlund

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av sabina hedlund - 19 juli 2011 22:37

Vi har haft samtalsämnen från allt mellan andra världskriget och killfrisyrer. Jag har lärt mig mer om Hitler nu än vad jag gjorde under alla mina so-lektioner i högstadiet. Jag har varit nyttig hela dagen och inte tjockat alls (inte ens när jag kom på mig själv att ta en chokladbit då jag ivrigt spottade ut det igen)! Sen har det ju kommit en och annan gäst också. En bra dag på GG!


Isabelle föreslog att vi skulle ut och jogga efter jobbet. Eller det var nog snarare jag som föreslog det (har varit omringad av posetiv aura hela dagen). Vi peppade varandra och kom fram till att man alltid måste vara MINST 2 stycken för att klara av ett träningspass. Jag dog typ ändå. Flåsade som en fet gris, skapade jordbävning i hela kabbeskogen och avundades Isabelles fjäderlätta löpsteg fram. Jag önskar att jag kunde mena det när jag säger att jag måste börja träna igen!!

Jaja, har åtminstone avverkat ett pass den här gången (1 down 583920949858392390348948493920489303498392039 to go! HEJA MIG.)


Nu ska jag ta och leka med min nya älskling (sansa era snuskiga tankar nu, jag menade mobilen. FY SKÄMS!)

Ovido - Quiz & Flashcards