sabinahedlund

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av sabina hedlund - 12 juli 2011 19:10

Sommaren måste vara den bästa tiden på året. Nästan den enda chansen man har och kan slappna av ordentligt, chilla, vara med sina nära och kära, dra iväg till nostalgiska sommarställen och bara ha det så underbart trevligt...


Sekunder går, timmar går, dagar går och här sitter jag och slösar bort hela sommaren. De flesta har semester och ligger säkert och schteker på en strand någonstans. Livsnjutare. Själv blir jag kvarlämnad här med jobb, jobb och åter jobb. Misstro mig inte nu. Jag älskar mitt jobb och är jätteglad över att jag fick det! Det är resorna jag saknar! och skulle göra allt för att få en just nu, även om den bara varade över dagen...

 

Nu ska jag ha Bondi Rescue-marathon i min ensamhet och bli ännu mer avundsjuk på alla som har semester!


Puss på örat

Ovido - Quiz & Flashcards