sabinahedlund

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av sabina hedlund - 6 oktober 2011 20:58

Får dampryck på min dator som tar minst en kvart på sig att öppna en sida eller länk. Det har varit så i två dagar nu, och jag vet inte om det har att göra med virus eller om den helt enkelt har gått sta och pensionerat sig. Irriterande är det i alla fall. Jag skriver det här inlägget från mobilen då jag kom på att jag har fri uppkoppling till Internet via wi-fi eller något sånt. Jag är inte så insatt. Det är ganska chill förutom det faktum att det hittills har tagit mig en halvtimme att skriva ovanstående. Å andra sidan kan jag inte riktigt greppa det här med teknologi då jag fortfarande lever stenåldersliv i mitt huvud. Imorgon ska jag GÅ till skolan för att sedan åka buss hem med Erika för att sedan åka vidare till himmeta för filmmys hos Emma och sen hem till mig och sova. I helgen ska jag och Erika sätta igång med en ny sats praliner och förhoppningsvis komma igång med två nya smaker som vi ska ha i våran kollektion! Nästa helg kommer vi att åka till Stockholm och nordiska museet för att gå på chokladfestivalen och få mer inspiration till företaget!

Av sabina hedlund - 6 oktober 2011 13:20

Funderar på om jag ska trotsa denna storm, Gudrun, Gertrud eller vad den nu kallas och dra ut på ett litet rullskidspass. Det var ett tag sist. Samtidigt blir jag bara irriterad när det blåser då jag har en tendens att få motvind åt vilket håll jag än åker. Ett annat tecken på att jag är oälskad av dem där uppe.


Idag spelades en låt på radion som jag hade glömt bort totalt men som jag älskade när jag var...yngre. Tar mig tillbaka till sommaren år 200? då jag var på Gotland, jagade kaniner och letade kontroller.

Ovido - Quiz & Flashcards