sabinahedlund

Alla inlägg den 25 september 2010

Av sabina hedlund - 25 september 2010 17:15

Förlåt att jag inte har varit så aktiv i mitt bloggande på senaste tiden. Har nämligen haft fullt upp med att missfärga håret (okej, för att inte såra Erika så mycket kan jag väl säga att det blev rätt okej) och sprungit runt i huset och letat efter kablar. Fråga mig inte varför. Förresten så väntar jag fortfarande på bilder från HR-dagen som en viss Sibin inte har lagt ut på hemsidan än. Kommer inom kort, hoppas jag.


Förövrigt är Erika här på besök i helgen och övriga familjemedlemmar är på Lidingö och springer av någon anledning.


Nu måste vi göra mat för att Erika börjar bli desperat. Bilder och videos kommer upp så fort jag orkar!

See yaa!


(Om ni undrar varför detta inlägg blev lite konstigt så är det bara för att Erika sitter brevid och babblar om saker som får mig att tappa tråden, kommer inte att hända igen. Promise.)

Ovido - Quiz & Flashcards