sabinahedlund

Alla inlägg den 13 september 2010

Av sabina hedlund - 13 september 2010 18:36

Jag är helt slut efter kvällens träning och skolans allmäna stress så jag tror nog att det blir sängen direkt efter Ullared. Innan det sätter igång har jag en hel del plugg som måste undanröjas. Recept på grunddesserter, emulsionssåser och gravad lax som ska bankas in i mitt lilla huvud (för tillfället önskar jag att det vore bokstavligt) dessutom har jag en jättetråkig bok som måste läsas ut, och jag har inte ens kommit hälften...


Imorgon blir det Culinaren, och jag ska försöka att inte tjocka allt för mycket mat. Ska jag vara ärlig så är jag fortfarande mätt från torsdagens matrester, dessertbuffé och Hannas otroligt goda chokladmoussetårta, icke att förglömma.

Tur att personalmaten denna vecka blir något nyttigare.


Nu, varma mackor!

Ovido - Quiz & Flashcards