sabinahedlund

Alla inlägg under december 2010

Av sabina hedlund - 17 december 2010 22:45

Jag kan inte påstå att det är den bästa kvalitén på bilderna, om ens bra.

Duga får de göra ändå.


        

Av sabina hedlund - 17 december 2010 21:21

Jag tror nog aldrig jag har missbrukat ordet "FUCK" så mycket som idag. Allt på grund av detta företagsekonomiprov. Fucking prov. Jag säger inte att det var svårt, men det var det.


Som ni kanske förstår har jag stört mig på det här hela dagen, och inte betett mig särskilt mänskligt.

Jag ber om ursäkt till alla er som blev drabbade av mitt groteska jag.

Förlåt.

  

Av sabina hedlund - 16 december 2010 22:09

Dagens ordinära lektioner blev ersatta med julskinka, apelsinris, glögg och en allmän mysig jul-stund med klassen. Den var rätt bra med andra ord. 


Imorgon väntar en heldag i skolan med inte allt för mycket överansträngande att göra på lektionerna får jag hoppas. Eller ja, om man bortser från de där två proven förstås. Dom som jag borde ha pluggat till vid det här laget.


Men men.


Nu är det sängen som kallar.

Av sabina hedlund - 15 december 2010 21:00

Sitter nerdränkt i en massa snoriga hushållspapper och sörplar grönt te. Jag hatar att vara förkyld! Dessutom måste jag göra klart detta helvetes-jävla-äckel-projekt- och företagande, men jag har fastnat på sista uppgiften. Som grädde på moset har jag prov i företagsekomomi på fredag också!


Jag går och lägger mig nu, hoppas uppgifterna vaknar till liv och skriver sig själva. Sov sött.

Av sabina hedlund - 13 december 2010 21:25

  

Visitkort a

Affärsplan -

kompanjonsavtal -

Marknadsundersökning a

Nätverksträd a

Annons -


Senast inlämningsdag på fredag.

 

Blä.

Av sabina hedlund - 12 december 2010 21:22

Av sabina hedlund - 12 december 2010 20:10

Det där med bildbomb kan ni glömma eftersom min kamera inte var närvarande när det hände något roligt. Dessutom har den en tendens att sluta fungera i minusgrader, och där var det rätt kallt.

Ni får istället försöka se med hjälp av ord.


Fredagskvällen spenderades på en mysig tur ute i skidspåret följt av lite gammaldags kortspel samt Idol. Jay vann. Vi åt köttfärssås.


På lördagsmorgonen var det långpass och jag och Johanna åkte 8 varv på en runda som var 2,5 kilometer. 2 mil annars. Det var sjukt segt och jobbigt, såklart.

Till lunch åt vi köttfärssås.


På eftermiddagen körde vi lekar/stafetter på skejtskidor. För min del blev det inget långt pass eftersom jag var så trött. Dock var det värt att skriva här.

På kvällen åt vi köttfärs/tacos.


På dagens pass körde vi intervaller med jaktstart. Det var kanonkul och jättejobbigt. Till lunch åt vi inte köttfärs (tacka vet jag Gud).


När jag kom hem gjorde jag klart mitt pepparkakshus samt ställde fram mammas hela tomtesamling.

       


Nu är jag död och ska gå och lägga mig.

Over & out!

Av sabina hedlund - 10 december 2010 07:04

Jag vet inte om jag kommer kunna skriva i helgen. Får väl se om det mobila bredbandet kommer med på skidlägret. Jag kommer nog ändå ha fullt upp med att träna och plugga så förvänta er ingenting.


Återkommer på söndag med en bildbomb.

Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards