sabinahedlund

Alla inlägg den 1 december 2010

Av sabina hedlund - 1 december 2010 22:31

Överlevde Culinaren utan några vidare utskällningar. Snarare tvärtom. Idag var de ovanligt snälla faktiskt. Jag hade dessutom hand om maträtten som tog mest beställningar utan att gripas av panik och typ, dö. Jag klarade det galant! Dock var det inte lika kul att diska den massmängd som blev över efter maten. Blä.


Efter Culinaren gick som sagt Erika och jag runt på stan för att köpa julklappar. Vi hittade inte så mycket märkvärdigt i början. Men sen kom vi till en butik där vi både fynda de perfekta julklapparna samt Hanna. Erika åkte hem till sin hemstad, och Hanna och jag spenderade timmen på hemköp där det brändes allt för mycket pengar på saker som jag egentligen inte behöver. Jag ångrar det nu. Blä.


Efter ett försök med att bära allt detta jag nu handlat, stannar vid till vid en pizzeria för middag, innan vi fortsätter vår väg hem. Konstanta skrattatacker satte igång vartefter mina påsar gick sönder. Följden gav underhållande gångstilar.


Nu är jag hemma och trött. Mina armar och ben värker. Men vad kul jag har haft idag!

      

Av sabina hedlund - 1 december 2010 07:07

Idag är det sista dagen för mig på Culinaren. Någonsin.

I eftermiddag blir det julklappshopping med trevligt sällskap.

Imorgon har vi studiedag och ledigt.


Älskart!

Ovido - Quiz & Flashcards