sabinahedlund

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av sabina hedlund - 4 augusti 2013 18:50

Nu är jag tillbaka efter mycket velande om huruvida jag ska skriva ett inlägg eller inte. Det har hänt mycket den senaste veckan så jag kan inte komma med någon ursäkt att jag inte har skrivit om det. Egentligen ska jag inte behöva komma med någon heller. Det är min blogg. Mitt liv. Och jag kan ha så långa uppehåll jag vill. Så det så.


Hur som helst. Jag kan väl börja med o-ringen, som jag inte tänker berätta någonting om, utan bilderna får helt enkelt tala för sig själva.

                                                     


När jag kom hem från Boden (efter ca 16 timmars bilrresa) gjorde jag iordning en tårta till Erika som fyllde 20 år! Debut på systemet blev det också. Tårtan skulle förresten föreställa Erikas sommarstuga på Vinön. En fin liten prototyp.

   


 I fredags efter jobbet åkte jag till Norberg med mina underbara vänner för en väluppskaddad grillkväll hemma hos Wille. Det blev dessutom film och skitsnack hela natten lång. Jag har inga bilder från det dock...


Imorgon är jag äntligen ledig igen och då ska jag lära mor min att åka rullskidor. Sedan bär det iväg till Marieberg för shopping med Erika och lite komplettering inför Greklandresan i september! Helt sjukt vad underbart det kommer bli! Jag ska nog köpa mig en systemkamera också så jag kan ta en massa härliga bilder under tiden vi är där!



Ovido - Quiz & Flashcards