sabinahedlund

Alla inlägg den 6 december 2013

Av sabina hedlund - 6 december 2013 11:34

Jag vet att ni som följer mig går in här varje dag och ser om jag har skrivit någonting nytt. Just det, jag syftar på er mormor, morfar, pappa och mamma. Faktum är att hela ishotellet är ett värsta top secret agent ställe och man får inte gå ut med vad som helst i media så därför har jag tagit ett avstånd från att skriva. Men det struntar jag i nu.

Igår var jag ledig och då beslöt jag mig för att göra ett pepparkakshus för att liva upp den trista tillvaron vi lever i. Jag fick hjälp av mina roomies och vi började koka knäck och pynta om hela huset till vacker julmusik. Det var jättemysigt!

Idag är dagen då hela hotellet öppnas och fylls med gäster. Det är även dagen då jag stiger in i köket och ska laga upp mat för 124 pers. Det dubbla till och med då jag ansvarar för både förrätt och dessert. Helt själv. Snacka om att Jag är ganska nervös!

Ovido - Quiz & Flashcards