sabinahedlund

Alla inlägg den 3 november 2012

Av sabina hedlund - 3 november 2012 06:26

Igar kvall kom vi hem ifran surf-camp. Det ar svart att beskriva hur kul vi har haft! Vi har bott ute i bushen utan internet eller teckning pa mobilen och det har varit sa skont att komma ifran allt sant. Vi har sett delfiner, valar, pungrattor, papegojor och ackliga, muterade kryp. Vi har surfat 2 ggr om dagen i 2 timmar. Jag har typ blamarken over hela kroppen for alla ganger jag har "nosedivat" och valdigt omma armar efter allt paddlande. Surfingsledarna var riktigt roliga och harliga att hanga runt med. Jag har jattemanga fina bilder men dom far komma upp nar jag kommer hem sen.


Igar gick vi till sidebar som ligger under Wake Up och tog nagra ol samt gratis pommes innan vi tog taget/taxi hit till Bondi Beach. Hostlet vi bor pa nu ar typ jatteruttet, var roommate ar ganska stokig av sig sa det ligger typ klader overallt, men han ar jattetrevlig och Svensk! Jag vet inte hur lange jag orkar flytta runt pa Hostel sahar. Det ar ganska drygt med all packning och att man inte har nagonstans att hanga kladerna. Men men. Vi har utsikt mot stranden iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards