sabinahedlund

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av sabina hedlund - 5 mars 2011 17:24

Ja, jag blev lite arg igår. Jag höll på att träna på min dessert till den Ekologiska mattävling som jag är illa tvungen att vara med i av någon anledning. Som den perfektionist jag är så blev jag inte särskilt nöjd. Jag ska nog inte avslöja för mycket nu, men det är ett tillägg som jag inte riktigt får till, även fast jag har gjort om det 4 gånger, och med olika recept dessutom! Jag vete fan vad jag gör för fel...


Som grädde på moset hade jag en tårtbeställning som jag för tillfället inte hade någon lust att göra, men jag gjorde den...och misslyckades (började därmed att gråta blod). Nej, jag tog inte kort, för då hade jag antagligen fått kommentaren "Men Sabina, Skärp dig nu! Den blev ju jättefin! :)". Jo men visst. Grejen är den att när jag väl har bestämt mig för hur någonting ska se ut, så ska det bli så. Även om det kommer att se bra ut i slutänden ändå så blir jag inte 100 % nöjd.

Så är det bara.


Nu är jag åtmistone glad igen, jag ville bara berätta det.

  

Ovido - Quiz & Flashcards