sabinahedlund

Alla inlägg under mars 2011

Av sabina hedlund - 29 mars 2011 19:46

Har precis kollat på en film som måste vara en utav de bästa. Någonsin.

Johnny Depp och choklad? Det kan knappast bli bättre! 

Tack Erika för tipset!

 

Åh vad snygg han är!!!

Av sabina hedlund - 29 mars 2011 15:42

Idag har jag fått stått och gjort marsipanfigurer i stora mängder! Bättre kan man inte ha det!

 


Av sabina hedlund - 26 mars 2011 19:05

Sabina?

 


Quasimodo?

 

Av sabina hedlund - 26 mars 2011 09:39

dsc01176 (MMS)


Igår åkte Erika och jag till västerås på UF-mässa för att få lite insperation till vårat pralinföretag. Det var hädelserikt.

Hon följde med mig hem efter skolan, sov över och idag ska vi möta upp Emma och plugga på Ergonomiäckel.

Av sabina hedlund - 22 mars 2011 17:30

Idag finns det nog ingenting som har gått bra.


Jag känner mig som scrat i Ice Age.

Av sabina hedlund - 21 mars 2011 20:34


Jag har varit omringad av semlor i 6 veckor nu men aldrig ätit någon. Nu tog jag tillfället i akt att göra en till mig själv medan jag höll på med pappas beställning.

Fulare semla får man leta efter, äcklig var den också, och låt oss inte glömma det faktum att jag var tvungen att använda haklapp när jag åt upp den.

Av sabina hedlund - 20 mars 2011 17:44

(Erikas bilder)  


Hemmagjord ben&jerrys med cookie dough, brownie, hallon, valnötter.

Finns snart i din butik.






     

Av sabina hedlund - 16 mars 2011 18:07

Jag hatar mitt liv.


Alltid dessa ord som dyker upp i huvudet samma sekund som väckarklockan ringer 04:30 på morgonen. Som den sjusovare jag är. Känslan att tvinga mig upp när övriga familjemedlemmar får ligga kvar och sova är...Usch. Den försvinner dock så fort jag kliver in genom dörren på Bivur. Trevligt ställe det där.

Ovido - Quiz & Flashcards