sabinahedlund

Alla inlägg under januari 2011

Av sabina hedlund - 20 januari 2011 22:01

  


Det var egentligen planerat att jag skulle klippa mig förra torsdagen, men det hade tydligen blivit ett misstag då frissan skrivit in det på fel dag.


Det finns nog inget fulare än en nyklippt frisyr, usch. Bara för att mitt hår ska tjocka upp sig hela tiden och ge mig motsatsen till den frisyr jag vill ha.


Jag passade ändå på att färga håret mörkbrunt. Det kan ju knappast bli värre än såhär.

Av sabina hedlund - 18 januari 2011 17:32

Jag gjorde praliner idag i hopp om att pralinformen skulle sammarbeta lite mer än förra gången. Icke. Jag får inte ut dom jäklarna ur formen när jag är klar, inte ens när jag tar till hårdhandskarna.


Någon vänlig själ som kan berätta hur man gör?

Av sabina hedlund - 16 januari 2011 21:59


Asså Erika!!! Tårtan blev inte alls som jag hade tänkt mig...och nu är jag jätteledsen för det! Jag hoppas att den duger ändå, men du ska veta att jag är FETT besviken på mig själv. Seriöst, jag gråter. Förlåt.

Av sabina hedlund - 14 januari 2011 19:36

Erika och jag hade 4 lediga timmar innan vår sista lektion som varade i 30 minuter. Sjukt drygt. Vi fick inte ens hoppa över den även fast vi hade förhandlat med våra sötaste valpögon. Vem kan motstå dom liksom?


Att man blir psykiskt instabil är ingen tvekan om saken. Det vill jag lova.


Av sabina hedlund - 12 januari 2011 15:52

Jag har under de senaste veckorna irriterat mig väldigt mycket på mitt hår, speciellt min lugg som inte vill ligga där den ska, och istället spretar ut åt andra håll. Samtidigt vill jag vänta tills håret växer ut en bit så att jag inte behöver klippa mig så kort.


Idag fick jag en kommentar av Erika som fick mig att ta tag i saken direkt.


"Sabina, det ser ut som du har en tupé"

 

Jag beställde klipptid på vägen hem och imorgon åker kalufsen av.


Nöjd nu?

Av sabina hedlund - 11 januari 2011 19:17


Så sjukt bra matlagningsprogram! Jag har suttit bänkad framför detta på jullovet och nu är jag helt förälskad. Längtar tills imorgon då den svenska versionen visas. Tror dock inte att den kommer att vara bättre än USA:s (bara för att Gordon Ramsay är min idol) , men det blir roligt att se ändå.

Av sabina hedlund - 11 januari 2011 17:16

Jag följde med mor min till Arboga idag efter skolan. På hemvägen stannade vi till vid Candy in och köpte godis. Jag älskar verkligen sådana butiker.

  

Av sabina hedlund - 10 januari 2011 19:15


     

Ovido - Quiz & Flashcards