sabinahedlund

Alla inlägg under oktober 2010

Av sabina hedlund - 8 oktober 2010 21:36

SÅ BÄST!!!

  


Av sabina hedlund - 8 oktober 2010 19:01

Hur gulligt är inte detta?

Av sabina hedlund - 7 oktober 2010 08:24

Snart ska jag iväg till skolan för min första och ända lektion idag.

Sen bär det ut i skogen för lite orientering!

Av sabina hedlund - 6 oktober 2010 18:56

Idag hade jag sovmorgon till 10:20, eller egentligen till 12:05, men det fick jag reda på när jag kom till skolan.

Våra två ända lektioner idag (Projekt&företagande och arbetsmiljö&säkerhet) var inte mer än förvirrande. Våran lärare är nämligen utomlands den här veckan och har istället lämnat en massa uppgifter till oss. Grejen är den att ingen, och då menar jag verkligen ingen (inte ens Erika), fattar vad uppgifterna går ut på, vi fattar inte ens vad det står. Och det som är mest oroväckande är att han verkligen tror att vi ska veta allt och hinna färdigt till början av nästa vecka.

Han ställer så sjukt höga krav så man blir typ...rädd.

Alla vi i klassen gjorde därför en kul, liten video på lektionen, bara för att bekräfta vårat dilemma liksom, som vi sedan skickade till honom.

Hoppas det gick fram.


Förutom detta har jag även kört mycket bil idag, både till och från träningen inklusive några omvägar. Det var riktigt roligt och jag känner att jag börjar bli bra nu! Ska ligga i riktigt hårt månaderna framöver så jag kan få mitt körkort i början av Mars. Det vore Awesome!


Nu väntar jag på att säsongstarten av Greys anatomy ska börja, vad jag har längtat!

Och imorgon är det orientering i johannisdahl med skolan. WIHOO.

Av sabina hedlund - 4 oktober 2010 21:59

Jag hade företagsekonomiprov idag och det gick så sjukt dåligt, i de flesta fallen brukar "sjukt dåligt" i slutenden ändå leda till ett VG eller åtminstone ett G i betyg, men nu menar jag verkligen att det gick SJUKT DÅLIGT. T.o.m sämre än provet som gick så sjukt bra men som jag ändå fick IG på.

Just nu känner jag att jag kunde ha lagt ner lite mer tid på att plugga i går när jag ändå var ledig och allt. Samtidigt så fattar jag ingenting av det jag just hade prov på. Jag fattar inte ens begreppet företagsekonomi, och kommer nog att hata mig själv i resten av mitt liv för att jag valde det som individuellt val. Dessutom har jag den typen av lärare som pratar i gåtor, mumlar för sig själv, finslipar sina whiteboard-anteckningar en halvtimme efter att ha skrivit dem och som plus i kanten inte kan stava.


Jag ber till Gud att jag inte får ett IG på provet. Om detta är fallet kommer jag bli väldigt ledsen. Med tårar och allt.


Nu måste jag sova.

Av sabina hedlund - 4 oktober 2010 21:01

Snälla Amelida kom till skolan idag med en solfjäder som en liten sovernir från hennes spanienresa. Jättegulligt av henne tycker jag!

Av sabina hedlund - 2 oktober 2010 20:14

Sitter och pratar/chattar med min söta kusin från andra sidan östersjön.

Alltid lika trevligt.

    

Av sabina hedlund - 1 oktober 2010 21:22

              

Ovido - Quiz & Flashcards