sabinahedlund

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av sabina hedlund - 18 oktober 2010 21:50

Hade aulauppsats idag, i tre timmar. Eller ja, tekniskt sett satt jag bara och skrev i två timmar men ändå! Ämnet var insändare/argument och jag valde att skriva om barn/ungdomar som inte ska behöva plugga på fritiden. Jag tror nog att budskapet gick fram ganska tydligt, och jag kommer antagligen få en utskällning av mina ordval när uppsatsen är rättad sen. Skitsamma.

Det ända posetiva med aulaskrivningen var ju ändå att den tog upp 4 lektioner, så idag hade vi bara 2. Hur. Skönt. Som. Helst.


När jag kom hem stack jag ut med rullskidorna på ett träningspass, Kolsva tur&retur. Det var faktiskt kul med höstväder, motvind och allt.

Nu ska jag sova, hoppas att jag vaknar med en hej jävlars träningsvärk imorgon.

God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards