sabinahedlund

Alla inlägg under januari 2010

<3

Av sabina hedlund - 6 januari 2010 22:02

Av sabina hedlund - 4 januari 2010 21:44

Jag har hittat en ny, grymt snygg kille att sätta upp på min snyggast-lista.

Alex Pettyfer.

Heeeeeting.

  

Såklart kommer ingen någonsin putta ner johnny depp från förstaplats, men den här killen är vääääldigt nära.


Ahhh, jag är kär<3


Nog om det. nu ska jag bänka mig framför tv:n och se på paradise hotel.

Kram.

Av sabina hedlund - 4 januari 2010 21:36

Nu är jag äntligen hemma från Mora efter att ha genomgått 5 tuffa träningspass. Det finns inte så mycket mer att säga om det.


Nu får hunden ta över.

  

Världens goaste bamse björn!<3  

Av sabina hedlund - 2 januari 2010 17:31

Inställd, pga kyla.


...och så håller dom på att tjata om den globala uppvärmningen. Bullshit.

Ny istid skulle jag kalla det.



Av sabina hedlund - 2 januari 2010 13:37

Avklarat.

Jag måste dock säga att det inte var lika kul som igår. En bländande sol och ett par för korta stavar var problemet. Dessutom blev det en massa stakande istället för skejt då jag märkte att tekniken inte satt i. Jag får ta igen det på kvällspasset sen.


Peace.

Av sabina hedlund - 1 januari 2010 20:26

Nu är jag bosatt i husvagnen i Mora. Jag förstår inte vad jag gör här även fast mamma gav mig den simpla förklaringen att vi skulle åka skidor. Ja, det fattar väl jag också, men saken är den att hela sverige är övertäckt med snö. Åka skidor kan jag göra lika mycket hemma som här. Fördelen här är att det är 20 meter till det närmsta spåret. Nackdelen, det finns inget mer att göra än att åka skidor. Jag har i alla fall bestämt mig för att göra dessa fyra dagar till ett liknande elit-träningsläger. Med början idag.


Kvällspasset. Det var inte meningen att jag skulle köra ett tufft pass idag eftersom jag bara ville utforska skidspåren och komma ifrån de övriga familjemedlemmarna.

Jag följde skylten "elitspåret 15 km", jag tyckte att det passade in med tanke på min skidform. Jag åkte utan att tänka och märkte efter en stund att jag var mitt ute i skogen och en bra bit från civilisationen. Jag forsatte dock att följa spåren till det plötsligt ploppade upp en väg från ingenstans. Skidspåren försvann och jag var vilse.Typ Visst, jag kunde visserligen åka tillbaka samma spår igen, men det var ganska långt och jag hade redan varit ute i  50 minuter. Tro mig, min mamma startar lätt skallgåndskedja. Men eftersom jag är så smart och inte har mobilen med mig så var jag tvungen att åka tillbaka igen. När jag kommer till husvagnen hade jag åkt 14 km i 80 minuter. Det motsvarar ungefär hälften av kortvasan.


Imorgon bitti har jag planerat att ta ett kort skejtpass och ett lite längre distanspass fram mot kvällen.


Jag är i form nu.

Ovido - Quiz & Flashcards