sabinahedlund

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Tisdag

Av sabina hedlund - 27 december 2011 21:52

Okej, det pinsamma faktum att jag la upp en bild på Zac Efron igår iställer för Jeremy Sumpter var ju lite AWKWARD. Nu är allt återställt, så glöm att det ens hände. Tack Erika för upptäkten dock, utan dig hade jag nog varit sönderklöst utav fjortisgalna Zac Efron-fans vid det här laget.


Annars kan man säga att jag har hamnat i en slags dvala. Jag har knappt lämnat mitt rum enda sedan jullovet började. Har ingen avsikt att göra det heller. Här tänker jag sitta ända tills jag har återhämtat mig efter höstterminens alla bravader. I huvudet känns det som jag fortfarande är kvar i Holland.


Jag har avverkat en rad olika filmer idag/igår. Har ett litet marathon för mig själv nu när jag ändå har tid. Alla filmer jag sätt hittills har varit så sjukt bra och är helt klart värda att se!


Red Riding Hood

En mycket spännande film som dessutom innehåller två urläckra snyggingar (vill inte visa någon bild på dem, ifall det blir fel igen och jag får sluta mitt liv som en pinata på ett kändisparty)


The Twilight Saga Breaking Dawn.

Okej, jag vill göra klart för alla att jag inte är något vidare Twilight-fan. Sov i stort sätt genom hela första filmen. Klarade inte av att se mer än 10 minuter på andra filmen. Visste inte ens att det fanns en tredje film. Men när Erika berättade om hur bra den här filmen var, när hon hade sätt premiären, blev jag nästan sugen på att se den. Nu när jag ändå hade tid och lust tog jag tillfället i akt och OMG så bra den var. Faktum är att jag och Erika ska ha Twilight-marathon i helgen, så vi får väl se om jag klarar av att fullfölja alla. Vem vet. Det kanske lever ett litet Twilight-fan inom mig ändå...


Water for elephants

Robert pattinson. Finns inte så mycket mer att säga. LOVE.


Dolphin Tale

Baserad på en sann histora. Handlar om delfinen Winter som blir av med sin fena och tvingas leva med en protes.

Winter ~ Amazing - dolphin-tale photo


Friends with benefits

Håller jag på att titta på nu. So far, so good


Förutom detta har jag klickat hem en grej för 2000 kr som jag inte tänker säga vad det är än. Vill försäkra mig om att jag verkligen får det och att det funkar så jag inte tar ut lyckan i förväg. Ibland kan vissa saker verka för bra för att vara sant. Det här är ett av dom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina hedlund - 16 januari 2015 21:15

Nu är det verkligen längesen man skrev här...oj oj oj. Jag har  funderat på att ta igen bloggandet igen efter dessa 13(månader) som jag inte har varit aktiv, men det har liksom inte blivit av...Vet inte vad som hände heller. Livet kom emellan antar j...

Av sabina hedlund - 6 december 2013 11:34

Jag vet att ni som följer mig går in här varje dag och ser om jag har skrivit någonting nytt. Just det, jag syftar på er mormor, morfar, pappa och mamma. Faktum är att hela ishotellet är ett värsta top secret agent ställe och man får inte gå ut med v...

Av sabina hedlund - 26 november 2013 10:41

När jag klev av tåget i Kiruna blev jag bemött av ett kallt och väldigt vitt vinterland. Något frusen och ovetande om vart jag skulle ta vägen stannade en bil framför mig med namnet ICEHOTEL printat på den. Bussturen från Kiruna fram till Jukkasj...

Av sabina hedlund - 24 november 2013 20:19

Japp, så var jag iväg igen. Måste erkänna att det var något mer känslosamt att åka iväg nu än vad det var när jag åkte till Australien. En tår rullade till och med ner på kinden. Man kan väl säga att jag packade in i sista minut. Jag kom på saker ...

Av sabina hedlund - 9 november 2013 18:58

Häromdagen begav jag mig ut till Sherwoodskogen för ett träningspass. Jag tog såklart med mig min kära GoPro för att filma hela förloppet. Jag vet inte om det blev så mycket till träningen då jag genast intog en slags regissörsroll och sprang runt oc...

Ovido - Quiz & Flashcards