sabinahedlund

Alla inlägg under april 2011

Av sabina hedlund - 17 april 2011 21:44

Jag har suttit med körkortsteori i stort sätt hela dagen. Imorgon ska jag till körskolan och skriva klart alla teoriprov och sedan höra när jag kan få boka uppkörning. Det är inte långt kvar nu...

Av sabina hedlund - 15 april 2011 22:41

 

Av sabina hedlund - 14 april 2011 15:29

  


Egentligen ville jag ut och åka rullskidor, men efter att ha misslyckat totat med ett försök till att byta trugor på mina stavar och gjort kaos med halva garaget, försvann lusten helt. Istället ska jag försöka skriva klart hygienÄCKELarbetet i detta härliga vårväder.

Av sabina hedlund - 10 april 2011 09:43

Finns det någonting som är värre än skräckfilmer så är det stop motion animerade dockfilmer. Även om det fanns en viss komik i den här filmen så kunde jag inte sluta skaka. Den var fett värd att titta på ändå.

Av sabina hedlund - 9 april 2011 12:47

Jag har tråkigt, ska vi leka?

 

  

Av sabina hedlund - 6 april 2011 20:40

Åh vilken dålig dag jag har haft idag. I skolan var jag ovanligt trött och seg, och värre blev det när lärarna hotade med en massa IG-varningar och uppgifter. Usch vad jag hatar skiten just nu.


Det blev inte så mycket bättre när jag kom hem, för då hade jag körlektion. Jag hatar det också och tycker att vi kan återgå till den tiden då man använde häst för att färdas.


Träningen hade jag ingen lust att gå på, men jag gick ändå och hoppades på att min negativa Aura skulle försvinna. Det gjorde den också. Jag har ramlat i lera, fastnat i taggbuskar, pölsat i snö, badat i bäckar och aldrig varit lyckligare över att få orientera. Det var underbart.


Nu har jag precis hämtat ut mitt paket från mumsigt.se. 2 kg choklad och olika överföringsark. Jag är glad igen.

   

Av sabina hedlund - 4 april 2011 19:59

Har pluggat klart för dagen, livet, och allt därimellan. Ska vara olydig och lägga mig sent på kvällarna nu eftersom veckorna har återgått till det normala. Mohaha.


 

Av sabina hedlund - 2 april 2011 18:52

Har agerat bildoktor, tagit en långtur med puman (Köping-Kungsör-Arboga-Valskog-Köping), och slagit rekord i hastighet med 110 km/h. Jag är ascool och stolt.


Jordgubbar är också inhandlade för endast 10 kr på ica(!), så nu ska jag sätta på en bra film och börja moffa.


Gud vad jag älskar lördagar.

Ovido - Quiz & Flashcards