sabinahedlund

Alla inlägg under februari 2011

Av sabina hedlund - 6 februari 2011 19:41

Jag körde bil idag. Pappa skulle ut till sommarstugan (v. skedvi) och hämta lite grejer och då tog jag tillfället i akt att skjussa honom. Både dit och hem. Man kan väl säga att jag har blivit ganska bra nu. Jag är inte alls lika nervös och spänd som jag var förut.


Jag ska ligga i hårt med körkortspluggandet nu framöver.


Planerar att få körkort till mars/april.

Av sabina hedlund - 5 februari 2011 21:38

Ojojoj, vilken dag! Jag och Erika vann inte tävlingen i år, men det var väldigt kul att vara med ändå! Eller vad säger du Erika?...


       


Lag 1


Lag 2 (vinnarrätten)


Lag 3


Lag 4


Lag 5 (vår rätt)


Lag 6



 

                    

Av sabina hedlund - 2 februari 2011 20:10

Min beställning från pralinformar.se kom igår. Däribland låg mina överföringsark som gör sådana här fina mönster på pralinerna:


     

Av sabina hedlund - 2 februari 2011 13:34

Idag råkade jag ha på fel fyllning på vad jag trodde skulle bli en semletårta. (Vi skulle fylla "halvor" med vaniljkräm och smörkräm och jag tog mandelmassa). Som straff fick jag göra klart semletårtan och ta med mig hem.



Jag tycker om Bivur.     

Av sabina hedlund - 1 februari 2011 17:42

Jag har klippt, fyllt samt gräddat semlor. Jag har penslat maränger och doppat biskvier. Jag ska som vanligt ta tillfället i akt och klaga på min smärta i rygg och fötter. Jag gick upp klockan 04:45 i morse och är därför trött så in i helvete.


Jag offrar mina favoritpogram ikväll för att inte drabbas av sömnbrist.


God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards